piątek, 31 maja 2013

Nietykalni

   Hej. Na początku chciałam powitać nową obserwatorkę :) Również chciałam podziękować za liczbę wyświetleń. Jest ich ponad 1000. Jestem w szoku, gdyż nie liczyłam, że kiedykolwiek będę tyle miała. Jeszcze raz dziękuję ;)

   Jakoś chyba w ferie zimowe miałam okazję obejrzeć film pod tytułem "Nietykalni". Został on wyreżyserowany przez dwóch mężczyzn - Oliviera Nakache i Erica Toledano. Światową premierę miał 23 września 2011 roku, zaś w Polsce 13 kwietnia 2012 roku. Jest to historia oparta na prawdziwych faktach. W głównych rolach występują: François Cluzet (jako Philippe) oraz Omar Sy (jako Driss).


   Sparaliżowany na skutek wypadku milioner (Philippe) zatrudnia do pomocy i opieki Drissa, młodego
chłopaka z przedmieścia, który właśnie wyszedł z więzienia. Na pierwszy rzut oka zatrudnia osobę najmniej odpowiednią do tej pracy. Chodź są z dwóch różnych światów, znajdują wspólny język i ich przypadkowe spotkanie zamienia się w przyjaźń. Czy dzięki chłopakowi milioner znów poczuje, że żyje ? Czy przy nim zapomni o swojej niepełnosprawności ? I jakie przygody czekają te dwie różne osobowości ?

   Czytałam, że ten film zachwycił 25 mln widzów, ja należę do tej grupy ludzi. Piękna historia, zabawna, a zarazem wzruszająca. Cieszę się, że są jeszcze filmy, które mają jakiś sens. Że nie są to jakieś naiwne, banalne produkcje, których niestety w dzisiejszym świecie jest coraz więcej. Jest to komedia, która nie ma jakiegoś głupkowatego humoru i dziecinnego dowcipu. Teksty są dobrze dobrane i dojrzalsze, niż w niektórych komediach. Jestem naprawdę pod wrażeniem gry aktorskiej Françoisa Cluzeta. W normalnym życiu jest on całkowicie sprawny, zaś w filmie musiał grać niepełnosprawnego, który prawie wogóle nie może się ruszać. To niesamowite, że umiał to zagrać. Jak to oglądałam, to miałam wrażenie, że on jest taki w rzeczywistości. Więc jego gra jest na wysokim poziomie. Film jest szczery, nie ma w nim tak zwanych sztuczności. Na dodatek możemy zobaczyć kilka paryskich miejsc.

   Warto obejrzeć tę produkcję. Scenariusz jest napisany naprawdę dobrze. Gra aktorska bez zarzutu. Prawdziwa komedia, a nie jakiś banał. Lubisz się śmiać i wzruszać ? Ten film jest dla Ciebie. Polecam

9 komentarzy:

  1. To chyba o mnie <3 Mhihihi, witam, witam!:D W każdym bądź razie mam obejrzeć ten film już niedługo, a Twoja recenzja sprawiła, że jeszcze bardzie chcę go obejrzeć! ^^ Tylko teraz czekam na przyjazd przyjaciółki:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne że o Tobie :) Mam nadzieję, że jak obejrzysz "Nietykalnych", to napiszesz czy Ci się podobało.

      Usuń
    2. Obiecuję, że dam znać^^

      Usuń
  2. Hej.
    Nie oglądałam go ale twoja recenzja sprawiła,że dołączam go do listy filmów na wakacje.
    Polecam ci film, Geneza Planety Małp :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam ten tytuł. Muszę go obejrzeć. No ale za niedługo wakacje, to będę miała dużo czasu :)

      Usuń
  3. Hej.
    Dodałam rozdział :)
    Dodawaj coś szybciej
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moim drugim blogu pojawił się rozdział.
    Jak chcesz to wpadaj
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam, dodam. Ale gdzieś koło piątku pewnie :) A teraz lecę do Ciebie ;)

      Usuń