sobota, 11 maja 2013

Sanctum

  Hej. Wczoraj obejrzałam film pod tytułem "Sanctum". Jego reżyserem jest Alister Grierson. Jednym z producentów jest znany wszystkim James Cameron. Swoją premierę miał 3 lutego 2011 roku na świecie oraz dzień później w Polsce. Jest to historia oparta na prawdziwych faktach. Film ten, to połączenie dramatu, przygody i thrillera. W głównych rolach występują Richard Roxburgh (jako Frank McGuire), Ioan Gruffudd (jako Carl), Rhys Wakefield (jako Josh McGuire) oraz Alice Parkinson (jako Victoria).

   Film opowiada o grupie płetwonurków, którzy wyruszają na ekspedycję do gigantycznego systemu jaskiń. Wśród nich jest doświadczony speleolog Frank McGuire, jego syn Josh i sponsor całej wyprawy - Carl. Gdy nadchodzi tropikalna burza, ekipa zostaje odcięta od wejścia do kompleksu. Wyruszają więc w poszukiwaniu wyjścia ze stopniowo zalewanych korytarzy. Rozpoczynają walkę z szalejącym żywiołem, niebezpiecznym i niedokońca znanym terenem oraz panicznym strachem. Czy znajdą wyjście z jaskini ? I czy wszyscy wyjdą z tego cało ?

  Jest to bardzo ciekawa historia. Film do ostatniej minuty trzyma w napięciu. Ciągle zadawałam sobie pytania - "Uda im się ? Jejciu ile z nich przeżyje ?". Były momenty w których odwracałam wzrok od telewizora, ze względu na niektóre widoki, niezbyt przyjemne. Efekty 3D nie porażały, ale nie było najgorzej. Był moment w którym się wzruszyłam, oczy mi się zaszkliły, lecz powstrzymałam się od uronienia łzy. Sceneria czasami robiła naprawdę duże wrażenie, aż na usta się cisnęło słowo WOW. Zdarzały się momenty, które mnie delikatnie rozbawiły np. pokazanie kawałka tylnej części ciała przez jednego z bohaterów, w kierunku drugiego. Gra aktorska również niczego sobie.

  Mam co do "Sanctum" pozytywne odczucia. Bardzo mi się podobał. Gorąco polecam :)

3 komentarze:

  1. Jeżeli polecasz to muszę obejrzeć.
    Oglądałaś może Magic Mike ? Polecam, jest przeboski. Oglądałam go z moją przyjaciółką i nie mogłyśmy powstrzymać śmiechu i rumieńców.
    U mnie pojawiła się druga część rozdziały.
    Pozdrawiam, Aleksandra <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam, ale muszę obejrzeć :) A teraz lecę na Twojego bloga.

      Usuń
  2. Hej, dodałam rozdział :)
    Pozdrawiam, Aleksandra <3
    PS. kiedy coś dodasz ? nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń