środa, 3 kwietnia 2013

7 psychopatów

  W zeszłym roku miałam okazję pójść z klasą do kina na film pt. "7 psychopatów". Jego reżyserem i scenarzystą zarazem jest Martin McDonagh. Swoją premierę w Polsce miał 30 listopada 2012 roku, zaś na świecie 7 września. W głównych rolach występują: Colin Farrell (jako Marty), Sam Rockwell (jako Billy) i Christopher Walken (jako Hans).

  Opowiada on o scenarzyście Martym, który ma za zadanie napisać nowy scenariusz, lecz brak mu pomysłów. Zaczyna tworzyć go o tytule "Siedmiu psychopatów". Pomaga mu w tym jego najlepszy przyjaciel, bezrobotny aktor Billy. Dorabia on sobie jako złodziej psów. Lecz pewnego dnia kradnie on wraz ze swym wspólnikiem Hansem czworonoga nieodpowiedniej osobie. A mianowicie szalonemu gangsterowi Charliemu (Woody Harrelson), który obsesyjnie uwielbia swojego schitzu. Jest on w stanie zrobić wszystko, by odzyskać swojego pupila. Historia się komplikuje i wplątuje się w nią wiele osób, m.in Marty. Czy gangsterowi uda się odzyskać swojego psiaka ? Czy Marty napisze do końca swój scenariusz oraz kto stanie się jego bohaterami ? I jak zakończy się ta historia ?


  Jest to komedia kryminalna, lecz dla mnie tylko z nazwy. Można się było tego spodziewać, gdyż jest to produkcja angielska, a angielski dowcip jest ciężki. Mało było momentów przy których bym się uśmiała. W większości sceny były "przesiąknięte" krwią i brutalnością, co wzbudzało u mnie wręcz obrzydzenie. Dialogi również nie powalają. Zaletą tego filmu jest fakt, że jest to zupełnie nowa kompozycja, niepodobna do innych, a reżyser wykazał się kreatywnością.

  Uwielbiam oglądać komedie, lecz na tej się zawiodłam. Nie poszłabym na nią do kina drugi raz, gdyż dla mnie było to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Może komuś się podoba się tego typu film, lecz mojego serca on nie zdobył.

2 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się recenzje, każda z osobna, ta również. Piszesz bardzo ciekawie tak, że ja zawsze biorę pod uwagę Twoje zdanie <3 Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że komuś podoba się to co piszę :)

      Usuń