piątek, 28 czerwca 2013

Kac Vegas 3

   Hej. We wtorek byłam z klasą w kinie na filmie pod tytułem "Kac Vegas 3". Jego reżyserem jest autor poprzednich części - Todd Phillips. Swoją światową premierę miał 20 maja 2013 roku, zaś w Polsce dość niedawno, gdyż 7 czerwca. W głównych rolach występują ci sami aktorzy, czyli: Bradley Cooper (jako Phil Wenneck), Ed Helms (jako Stu Price), Zach Galifianakis (jako Alan Garner) oraz Justin Bartha (jako Doug Billings).

   Tym razem nie ma żadnego ślubu, niezapomnianego wieczoru kawalerskiego czy wesela. Nie dojdzie do sytuacji, gdzie wszyscy tak się spiją, że następnego dnia nic nie będą pamiętać i będzie ich męczył straszny kac. Jednak nie obejdzie się bez problemów i tarapatów, które zawsze towarzyszą tej czwórce przyjaciół, znanych jako watacha. W życiu Alana dochodzi do smutnej sytuacji, jego ojciec umiera. Mężczyzna przechodzi załamanie nerwowe i przestaje brać swoje leki, co nie wpływa na niego zbyt dobrze. Przyjaciele postanawiają mu pomóc i zabierają go do ośrodka uzależnień. Wyruszają w podróż. Na pierwszy rzut oka, zwykły wyjazd, a jednak pełen przygód. Co się wydarzy ? Czy Alan otrząśnie się po utracie taty ? I jak zakończy się ta ostatnia część filmu ?

   Nie oglądałam drugiej części, więc muszę to nadrobić. Lecz tą, uważam za udaną. Różni się od poprzednich (przynajmniej od pierwszej). Jest to taka trochę głupkowata komedia, ale przez to bardziej zabawna. Bywa dość wulgarna. Często występują przekleństwa oraz nieco zboczone sceny. Znowu mamy okazję zobaczyć niezwykłe Las Vegas. Zach Galifianakis, według mnie idealnie pasuje do roli Alana, takiego dużego dziecka. Jego sam wygląd sprawia, że na mojej buzi pojawia się uśmiech. Wiele momentów powodowało, że się śmiałam, zresztą nie tylko ja. Tym razem jest nieco więcej scen akcji. Uważam, że przyjaźń głównych bohaterów jest piękna. Są razem, wspierają się nawzajem i są w stanie zaryzykować swoje życie za przyjaciół. Czego chcieć więcej.

   Jeżeli lubicie się śmiać i macie ochotę na lekką komedię, to to jest idealna pozycja dla was. Bardzo mi się podobał ten film. Muszę tylko teraz wrócić do drugiej części. Polecam wam "Kac Vegas 3", poprawia humor, a szczególnie końcówka :)

PS. Przez najbliższe dwa tygodnie, nie będą się pojawiały nowe posty, gdyż wyjeżdżam. W takim razie do następnego :)

14 komentarzy:

  1. Nie oglądałam ale na pewno to zrobię :)
    W końcu wakacje/
    Życzę udanego wyjazdu.
    Aleks <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tobie też życzę fajnego wyjazdu nad jezioro :)

      Usuń
  2. Nie oglądałam żadnego Kac Vegas, ale na ten chyba się wreszcie skuszę. Chociaż w sumie ostatnio słyszałam, że jedynka jest najlepsza, ale to się okaże :P
    Miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Moim zdaniem też pierwsza część jest najlepsza, ale ta również jest niczego sobie. Życzę Ci fajnych wakacji :)

      Usuń
  3. oglądałam ostatnio i bardzo mi się spodobał hehe, ale poprzednie części były o wiele lepsze :)

    ZAPRASZAM NA BLOGI http://darkhopeofloveandpain.blogspot.com - Niall Horan http://inlifebeautifulthereareonlytimes.blogspot.com/ - One Direction ♥ http://enchanted-world-silent-thoughts.blogspot.com/ - Justin Bieber

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tak bywa, że kolejne części są gorsze od poprzednich. Chociaż znam wyjątek. A mianowicie seria Step up. Wydaje mi się, że każda kolejna część jest coraz lepsza :)

      Usuń
    2. Z tym to się zgadzam hehe :)

      Usuń
  4. Hej :) Też miałam jechać na ten film i to też z klasą ale jakoś tak się nie mogliśmy zgadać :D Bardzo ciekawi mnie jak ta część bedzie wyglądać :) W obu poprzednich były wieczory kawalerskie a teraz zwykła podróż :) Nie mam pojęcia co może pójść nie tak :D
    Zapraszam również na mojego bloga gdzie piszę opowiadanie :) Może ci się spodoba a tymczasem ja dodaję się do obserwowanych :) this-is-where-we.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzyj sobie, to się przekonasz :) Zaraz polecę na Twojego bloga. I witam Cię, jako nowego obserwatora ;)

      Usuń
  5. Oglądałam... Było gorsze niż poprzednie części, ale i tak darzę aktorów wielką sympatią :)
    byłaś na moim blogu, dziękuję :) jednak jest to mój pierwszy blog na blogspot i mam pytanie... jak dodałaś ten przycisk "dołącz do tej witryny"? nie mogę znaleźć go w gadżetach, a kiedy dodaję po prostu gadżet obserwowania, wyświetla się obserwowanie mojego profilu google + zamiast bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wejść w układ, następnie "dodaj gadżet", tam klikasz w "więcej gadżetów" (po lewej stronie) i wybierasz pierwszy, czyli obserwatorów. Mam nadzieję, że pomogłam :)

      Usuń
  6. Zapraszam na nowy rozdział, który pojawił się na blogu http://darkhopeofloveandpain.blogspot.com/ :)
    Wpadnij ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Awwwwwr, oglądałam *o*
    I nie wiem czemu ale podobało mi się.
    Owszem poprzednie części były lepsze - grh, fenomenalne, no ale ta aż tak nie różniła się od nich. Nadal Ci sami zwariowani kolesie :D.
    Na bloga twego trafiłam przypadkiem i nie żałuję.
    Wiem co jest godne obejrzenia i na pewno oglądnę polecane przez Ciebie filmy.
    Również ja polecę ci filmy, które są godne obejrzenia.
    "LOL" , "Zielona mila" , " Igrzyska śmierci " , " Tylko ciebie chcę " , " Trzy metry nad niebem " - może oglądałaś niektóre. Są one dosyć popularne ;).
    Pozdrawiam z całego serduszka ;*

    Zapraszam również do siebie, może przypadnie Ci mój blog do gustu?
    http://whatisthepaincanfriendcandeath.blogspot.com/

    Obserwuję ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z podanych przez Ciebie filmów oglądałam tylko "Igrzyska śmierci" i "Zieloną milę". Ale, że mam teraz wakacje, to i czas do obejrzenia nowych filmów. Na pewno bardzo chcę obejrzeć "LOL". Ale na inne też się skuszę. Dzięki za polecenie :)
      Chętnie do Ciebie wpadnę.
      Ściskam, Maarit ;)

      Usuń