poniedziałek, 16 września 2013

Info!

 


   Hej. Wiem, że ostatnio zawalam z tym blogiem. Rzadko zamieszczam na nim recenzje. Jest mi z tego powodu bardzo przykro. Cały czas zbieram się do napisania czegoś, ale zawsze jest coś. Teraz jeszcze doszła szkoła, przez co mam mniej czasu. Ale obiecuję, że dodam coś w tym tygodniu, zapewne w weekend, chyba, że wcześniej znajdę czas.
Po prostu nie chcę dodawać niczego na siłę, napisane aby szybko.
Mam nadzieję, że nie będziecie na mnie bardzo źli, że tak rzadko zamieszczam posty.
Buziaki, Maarit :*


6 komentarzy:

  1. Doskonale rozumiem cię ze szkołą i zgadzam się - pisanie na siłę nie ma sensu.
    Nie wiem jak inni, ale ja będę czekała cierpliwie na kolejny wpis :)
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że to wszystko jakoś ogarniesz ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Cieszę się, że mnie rozumiesz.
      Ja po prostu nie wyrabiam, cały czas wchodzę na blogi, które czytam i komentuję, uczę się do szkoły i nie mam nawet czasu, żeby napisać coś na jeden, jak i na drugi blog. Ale staram się to jakoś ogarnąć, opanować. Mam nadzieję, że mi się uda :/
      Buziaki, Maarit :*

      Usuń
  2. eh.. rozumiem Cię.. też chodzę do szkoły. I czasem przydałby się tydzień wolnego na ogarnięcie wszystkich lekcji. Pozdrwiam i zapraszam na mojego bloga. http://opowiadaniaxxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100%. Bo czasem nie da się tego wszystkiego ogarnąć.
      Chętnie do Ciebie wpadnę w wolnym czasie.
      Buziaki, Maarit :*

      Usuń
  3. Świetnie Cię rozumiem. :( Teraz jestem w szkole od ósmej do siedemnastej, a potem wracam do domu i nie mam na nic siły. :( Przeczytałam kilka recenzji i są naprawdę dobre. Uwielbiam czytać książki, ale często się na nich zawodzę, bo kupuję je dość bezmyślnie. Dzięki Tobie będę mogła wpierw przeczytać czyjąś opinię, a dopiero potem pognać do sklepu. Czekam z niecierpliwością na kolejny wpis. :)

    +Chciałabym Cię serdecznie zaprosić na mojego bloga. Jak na razie, jest dopiero prolog, więc nie ma za dużo do czytania, a każda opinia ma dla mnie naprawdę wielkie znacznie. -> http://i-love-you-like-never.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo siedzę w szkole. Na szczęście do domu ze szkoły wracam w jakieś 15 minut. Taki plus :)
      Cieszę się, że podobają Ci się moje recenzje.
      Postaram się dodać coś jak najszybciej.
      Niestety nie wyrobiłam się w weekend, bo w ogóle nie było mnie w domu :(
      A teraz na dodatek się przeziębiłam. No, ale mimo to, do szkoły trzeba chodzić.
      Co do Twojego bloga, to jak znajdę czas, to na niego wejdę.
      Buziaki, Maarit :*

      Usuń